ASIAKASTARINAT

Suomen ensimmäinen.

JONI Median asiakastarina -paketti yhdistää tekstin, kuvan ja äänen.

Lue alta miksi asiakasreferenssin teko kannattaa.

”Ihmiset jakavat mielipiteitään ja kokemuksiaan, halusit tai et.”

Me ihmiset haemme jatkuvasti tukea päätöksiimme, jopa ihan arkisissakin asioissa. Kokemuksia ja mielipiteitä jaetaan ystävien ja kollegoiden kesken niin vapaa-ajalla kuin työpaikoilla. Luotettavat toimijat ja onnistuneet projektit nousevat arvoon ja täten asiakaskokemuksien ja tarinoiden tuottamiseen on fiksua satsata. On huomattavasti helpompi valita seuraavan projektin toimija tai kumppani, kun sinun ei tarvitse olla ostajana se ”koekaniini” vaan aiemmilla asiakkailla on jo kertynyt positiivisia kokemuksia toimijasta.

Ehdottamalla asiakkaallesi asiakastarinaan osallistumista nostat heidät framille, sitoutat teidän jo olemassa olevaa suhdetta ja kasvatat luottamusta. Valitse asiakastarina -caseihin sellaisia asiakkaita, millaisia haalit mieluusti lisää tulevaisuudessa. Parasta on se, että voit itse vaikuttaa positiivisten kokemusten esiin tuomiseen ja hyödyntää niitä kassavirtasi kasvattamiseen.

Ravintola Mamma Rosan toimitusjohtaja Raimo Pekkonen kertomassa millaista oli tehdä kauppaa Toyota Airportin kanssa.

”Monipuolinen ja laadukas asiakatarina toteutus – 

loistava tapa esitellä teidän onnistumiset.”

Kuvaajamme Niko Nylund elementissään.

Olemme sitä mieltä, että laadukas asiakastarina -toteutus ei koostu ainoastaan videosta, tekstistä, artikkelista tai kuvista – vaan niiden kaikkien yhdistelmästä. Satsaamalla refrensseihisi mahdollistat tulevaisuuden yhteydenotot, kiinnostuksen ja kaupat. Lisäksi saat materiaalia sosiaalisen median kanaviin pitkäksi aikaa.

Miksi asiakkaasi suostuisi referenssikohteeksi? Referenssiasiakas tuntee olonsa tärkeäksi, saa näkyvyyttä sekä prosessi on heille miellyttävä. Älä siis epäröi kysyä asiakkaaltasi kommentteja ja fiiliksiä hänen kokemuksistaan!

Asiakastarinoiden tuottaminen aktivoi sinua tuomaan esille teidän onnistumiset. Referenssiasiakkaat kertovat avoimesti mikä oli heidän mielestään tärkeää ja kuinka he kokivat teidän tavan toimia ja palvella.

“Luottamus herätetään oikean elämän esimerkeillä”

Tapoja sekä käyttökohteita hyödyntää asiakastarinoita:

  • Toimii niin myynti- kuin markkinointityökaluna
  • Kätevä tapa esitellä yrityksesi tuote tai palvelu 
  • Näytät muille kuinka kivaa teidän kanssa on tehdä töitä
  • Saat kattavasti sisältöä yrityksesi sosiaalisen median kanaviin
  • Konkretisoi onnistumisesi julkaisemalla asiakastarinan kaikkien nähtäville  

Ravintola Mamma Rosan henkilökunta osallistui kuvauksiin.

Näin tuotamme toimivan asiakastarinan!

Käytännössä sinä valitset asiakkaan, varmistat heidän halukkuutensa sekä briiffaatte meidät tunnissa sisään caseen.
Haastattelemme lyhyesti asiakastasi sekä käymme kuvaamassa heidän luona. Heidän aikaa tähän kuluu vain muutama tunti.
Lopuksi saat itsellesi valmiiksi tuotetun sekä referenssi asiakkaalla tarkastetun käyttövalmiin sisältökokonaisuuden.

Tuotantoprosessi:

Aloituspalaveri ja briiffi teidän kanssanne
Asiakkaanne haastattelu ja kuvauksien järjestäminen
Spiikin & videon suunnittelu sekä käsikirjoitus
Kuvaukset (video ja still)
Videoiden leikkaus & kuvien jälkikäsittely
Artikkelitekstin kirjoitus
Artikkelikokonaisuuden graafinen suunnittelu

Valmiit tuotteet:

Asiakastarina -artikkeli
  • Kokoa asiakastarinan yhteen, mielenkiintoinen ja helposti seurattava muoto
  • Artikkelissa yhdistyy kuva, ääni sekä teksti
90 sec asiakastarina -video
  • Sopivan mittainen ja miellyttävä seurata
  • Toimii yksin sekä osana artikkelia
5 Käsiteltyä valokuvaa
  • Tuo artikkeliin visuaalisuutta
  • Laadukasta somesisältöä yrityksellesi
2 x 15 sec someklippi
  • Loistava tapa herättää mielenkiintoa, mainostaa artikkelia ja kerätä klikkejä verkkosivuille
  • Toimii videon ja koko casen “trailerina”

Täyden palvelun asiakastarina -paketit alkaen 6200€ alv. 0%

Jätä yhteystiedot alle, palaamme sinulle ja
hoidamme teidätkin onnistujien kerhoon!